14.7.13

Un tret al sol...














Et sotmets
o et rebel · les.

Jo em vaig rebel · lar.

Des de llavors una sirena
sona en les meves oïdes,
i mai distingeixo si és
d'ambulància o de policia ...
Vaig perdre la guerra,
però vaig guanyar aquest parell d'ales
per obtenir vol i continuar
enfosquint el sol amb les veritats.
Amb un poema que sigui com un puny
d'ocells morts a la mà.
O un tret al sol
des de darrere d'un penyal de colors.
per sobreviure
entre pedres calcinades i antigues.
El meu llaüt va quedar trencat
i el vent va escapar des del forat.
Cal inventar un altre vent.
Cal inventar una aigua a la gola.
Cal trobar aquestes veus petites
que deambulen pels deserts
com notes escapades
d'un pentagrama enreixat, envellit.
Pertànyer. Pertànyer.
Un lloc per estar i per morir ..
És això com volíem.
Un silenci incomplet.
Un lloc de cerimònies senzilles i perfectes.
Només cal que inventem
un altre vent que sigui savi i fort
i no importa si ens rebrega massa,
tot i així, ja no haurà
ambulàncies ni policies
i com ninotets trontollosos
de paper pintat creuarem el riu
fins a la utopia dels pins daurats ...


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario