27.9.13

10 piulades de voltor..













• La fletxa d'àntrax del BBVA no va aconseguir matar l'unicorn . I l'unicorn , girant en vermell seu cap verd , els va dir : sereu destruïts .
• Els pugons radioactius de Monsanto no van aconseguir ajar l'enciam màgica . I l'enciam , amb la seva faldilla de volants , els va dir : sereu destruïts .
• ... i llavors van arribar d'Àfrica uns cavalls musicals el galop sincronitzat anava a acabar per sempre amb el rock d'Occident .
• Em van cancel · lar el vent . Però vaig aconseguir fabricar les piles eternes per l'Amor Descomunal .
• Hi va haver vegades en què tot ho vaig fer bé però vaig perdre . I altres en què tot ho vaig fer malament però vaig guanyar . Aquí . A Terra kaoz .
• ... no vull escriure versos sinó omplirla meva ànima de cavalls
• Li sorprendre prenent-se seriosament . Li vaig denunciar , naturalment .
• De què serveix proveir- d'ullals i caimans per enfrontar a l'amor , si quan arriba torna a saltar tots els radars
• només sóc una nou , però si t'atreveixes a partir aquesta nou trobaràs dins galions i mare i molts elefants .
• Si no tinc sort , crearé la meva sort . si no fa sol , fabricaré 1 sol propi amb mesures meves i impossibles meus ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario