16.12.13

Sóc terrorista...









Sóc terrorista pel govern del meu país
Perquè crec en l'esperit de l'arbre i del riu
Perquè adoro al sol i no als diners
Perquè no vull preses
 de sang que alimentin al monstre
mòrbid del hiper mercat neoliberal
Sóc terrorista perquè no tinc contracte
ni xequera , ni targetes de crèdit
Perquè no vot ni pagament impostos
Perquè no sóc una bona clienta de El Corte Inglés,
Perquè vaig amb bicicleta oa peu ...
Perquè tinc un amic mixteco
 que em visita a casa
i a qui jo visito .
I perquè tinc una cunyada negra i comunista .
Sóc terrorista perquè sóc dona i lliure
Perquè dic el que penso
Perquè no ús armes per l'amor .
I crec en les persones
i exerceixo el poder de la meva paraula veritable
i m'agrada pensar en
converses dels homes .
Perquè no manipulo ,
ni practico l'art de la genuflexió
Perquè no ambiciono
 el que no em pertany per dret propi
Perquè la pobresa no m'espanta
ni em paralitza .
Sóc terrorista perquè per a aquests esclaus
la meva llibertat
és una terrorífica amenaça ...

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario