20.4.14

El misteri de les lletres...










Em vaig endinsar lentament
en el misteri de les lletres ;
després d'elles van arribar les paraules
que van donar sentit als traços infantils
que una i altra vegada ,
sobre un paper en blanc dibuixava .

Amb aquestes poques lletres i paraules
la vida poc a poc s'enredava ,
mentre de manera furtiva i solitària
sentiments i versos es barrejaven .

Són aquestes mateixes lletres de la infància
les que han anat apaivagant els fantasmes
- que als vint anys
nien al coixí -
ajudades , ara sí , de més paraules .

Els versos creixen
transformant-se en poemes ,
on vas deixant les petjades de la teva vida ,
unes vegades profundes , decidides ,
altres vegades insegures i perdudes .

Les paraules sempre queden ,
fins i tot pot ser que quedi algun poema ,
però la vida passa ,
i segons passa , s'allunya .
Ni la més bella flor ...
és eterna,
i fins als millors homes
se'ls empassarà la terra .

Em vaig endinsar lentament
en el misteri de les lletres ,
vaig omplir la meva vida d'amor , de llibres
i poemes ,
i vaig trobar per fi,
el perquè de la meva existència...







Feliç Dia del Llibre !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario